Поради викладачам щодо відновлення занять із 2.04.2022

Share:

Перед початком занять

  1. Зайдіть в систему за адресою https://dl.nure.ua (доступ тільки за паролем та логіном або за аккаунтом в домені @nure.ua. 
  2. Якщо ви не пам’ятаєте пароль та логін від  https://dl.nure.ua/ користуйтеся посиланням https://dl.nure.ua/login/forgot_password.php і зробіть пошук за електронною поштою, потім відновіть логін та пароль.
  3. Якщо ви не маєте доступу до корпоративної електронної пошти, то зверніться до підтримки support@nure.ua 
  4. Перевірте, чи є у вас на мобільному пристрої доступ до корпоративної електронної пошти.
  5. Встановіть на мобільний пристрій додаток Moodle https://play.google.com/store/apps/details?id=com.moodle.moodlemobile (деякі функції в додатку не доступні, в цьому разі необхідно повернутись до веб-версії сервісу ХНУРЕ ДН)
  6. Після встановлення мобільного додатку зробіть відповідні налаштування його для роботи з https://dl.nure.ua/ 
  7. Перевірте налаштування власного профіля (про користувача – бажано додати фото, уподобання та інше).
  8. Перевірте параметри власного  дистанційного курсу (повна назва,  дата початку, анотація, максимальний обсяг файлів для завантаження та інше).
  9. Перевірте хто є учасниками вашого дистанційного курсу у розділи “Учасники”. За фільтром ви можете побачити хто є викладачем і студенти яких груп є учасниками.
  10. Якщо вам необхідно перенести матеріали з минулого курсу, то використайте розділ “Імпорт” у налаштуваннях курсу.
  11. Якщо вам необхідно створити новий дистанційний курс, то заповніть форму https://sites.google.com/nure.ua/ctdl/applications/dl-module-application-form , збережіть її та надішліть за адресою ctde@nure.ua 
  12. Якщо у вас є запитання,  пропозиції або ви помітили помилки також надсилайте повідомлення (бажано з копіями екрану та вказанням конкретних посилань) за адресою   ctde@nure.ua

 

Під час проведення занять (поради щодо змісту та занять, які не мають ніякого офіційного статусу і містять виключно рекомендаційний характер): 

  1. Сплануйте свою роботу не за розкладом, а за власними можливостями. Тобто пишіть студентам на курсі ті дати та час коли ви впевнені що будете на зв’язку (у короткій перспективі 2-3 дні). Змінюйте за потребою та за допомогою оголошень інформуйте студентів.  
  2. Намагайтесь всі матеріали заздалегідь завантажити до курсу (файли та відео завантажуйте до Гугл Диску і давайте на них посилання).
  3. Намагайтеся для всіх видів занять зробити відео записи (звісно за можливості) та надавати їх студентам до початку занять.
  4. Використовуйте зустрічі за власним розкладом як можливість спілкування (відповіді на проблемні питання, пояснення помилок, оголошення результатів, дискусія).
  5. Не обмежуйте виконання завдань (пз, лр та інші)  короткими термінами (дайте можливість студенту виконувати їх при можливості) 
  6. Намагайтеся надати студентам можливість тільки за допомогою мобільного пристрою виконати завдання.
  7. У курсі зробіть чітке пояснення  щодо правил та оцінювання на курсі. В теперішніх умовах бажано зменшити деякі вимоги (наприклад, з обсягу, оформлення та інше) 
  8. Дайте можливість студентам пройти курси на Coursera та EdХ (надайте їм посилання на подібні до вашого курси та перезарахуйте їх).
  9. Намагайтеся не завантажувати студентів складною роботою із набору великих обсягів тексту (не робити – конспект, звіти). 
  10. Контролюйте виконання за допомогою тестів, співбесід.
  11. Не зобов’язуйте студентів робити відвідування та  не враховувати відвідування при оцінці
  12. З кожним студентом прояснити ситуацію його стану та спробувати зробити для нього справжню індивідуальну траєкторію навчання за вашим курсом.
  13. Використовуйте внутрішній чат системи для того щоб зберегти всю необхідну інформації у курсі і не шукати її по сторонній месенджерах. 
  14. Намагатися уникнути використання унікального програмного забезпечення (відкрите ПЗ) та унікального обладнання (відео, моделі або опис розуміння як це працює)
  15. Переробити свої навчальні матеріали для можливого абсолютно самостійного вивчення студентами (додати детальні пояснення, додати посилання на інші ресурси та джерела, дозволити певні теми вивчати самостійно без контролю).  

 

Корисні ресурси

навчальний посібник О.В.Купріянов “Основи дистанційного навчання” (pdf)

інструкції ЦТДН

канал youtube ЦТДН 

Share: