Поради викладачам щодо відновлення занять із 2.04.2022

Перед початком занять:
- Зайдіть в систему за адресою https://dl.nure.ua (доступ тільки за паролем та логіном або за аккаунтом в домені @nure.ua.
- Якщо ви не пам’ятаєте пароль та логін від https://dl.nure.ua/ користуйтеся посиланням https://dl.nure.ua/login/forgot_password.php і зробіть пошук за електронною поштою, потім відновіть логін та пароль.
- Якщо ви не маєте доступу до корпоративної електронної пошти, то зверніться до підтримки support@nure.ua
- Перевірте, чи є у вас на мобільному пристрої доступ до корпоративної електронної пошти.
- Встановіть на мобільний пристрій додаток Moodle https://play.google.com/store/apps/details?id=com.moodle.moodlemobile (деякі функції в додатку не доступні, в цьому разі необхідно повернутись до веб-версії сервісу ХНУРЕ ДН)
- Після встановлення мобільного додатку зробіть відповідні налаштування його для роботи з https://dl.nure.ua/
- Перевірте налаштування власного профіля (про користувача – бажано додати фото, уподобання та інше).
- Перевірте параметри власного дистанційного курсу (повна назва, дата початку, анотація, максимальний обсяг файлів для завантаження та інше).
- Перевірте хто є учасниками вашого дистанційного курсу у розділи “Учасники”. За фільтром ви можете побачити хто є викладачем і студенти яких груп є учасниками.
- Якщо вам необхідно перенести матеріали з минулого курсу, то використайте розділ “Імпорт” у налаштуваннях курсу.
- Якщо вам необхідно створити новий дистанційний курс, то заповніть форму https://sites.google.com/nure.ua/ctdl/applications/dl-module-application-form , збережіть її та надішліть за адресою ctde@nure.ua
- Якщо у вас є запитання, пропозиції або ви помітили помилки також надсилайте повідомлення (бажано з копіями екрану та вказанням конкретних посилань) за адресою ctde@nure.ua
Під час проведення занять (поради щодо змісту та занять, які не мають ніякого офіційного статусу і містять виключно рекомендаційний характер):
- Сплануйте свою роботу не за розкладом, а за власними можливостями. Тобто пишіть студентам на курсі ті дати та час коли ви впевнені що будете на зв’язку (у короткій перспективі 2-3 дні). Змінюйте за потребою та за допомогою оголошень інформуйте студентів.
- Намагайтесь всі матеріали заздалегідь завантажити до курсу (файли та відео завантажуйте до Гугл Диску і давайте на них посилання).
- Намагайтеся для всіх видів занять зробити відео записи (звісно за можливості) та надавати їх студентам до початку занять.
- Використовуйте зустрічі за власним розкладом як можливість спілкування (відповіді на проблемні питання, пояснення помилок, оголошення результатів, дискусія).
- Не обмежуйте виконання завдань (пз, лр та інші) короткими термінами (дайте можливість студенту виконувати їх при можливості)
- Намагайтеся надати студентам можливість тільки за допомогою мобільного пристрою виконати завдання.
- У курсі зробіть чітке пояснення щодо правил та оцінювання на курсі. В теперішніх умовах бажано зменшити деякі вимоги (наприклад, з обсягу, оформлення та інше)
- Дайте можливість студентам пройти курси на Coursera та EdХ (надайте їм посилання на подібні до вашого курси та перезарахуйте їх).
- Намагайтеся не завантажувати студентів складною роботою із набору великих обсягів тексту (не робити – конспект, звіти).
- Контролюйте виконання за допомогою тестів, співбесід.
- Не зобов’язуйте студентів робити відвідування та не враховувати відвідування при оцінці
- З кожним студентом прояснити ситуацію його стану та спробувати зробити для нього справжню індивідуальну траєкторію навчання за вашим курсом.
- Використовуйте внутрішній чат системи для того щоб зберегти всю необхідну інформації у курсі і не шукати її по сторонній месенджерах.
- Намагатися уникнути використання унікального програмного забезпечення (відкрите ПЗ) та унікального обладнання (відео, моделі або опис розуміння як це працює)
- Переробити свої навчальні матеріали для можливого абсолютно самостійного вивчення студентами (додати детальні пояснення, додати посилання на інші ресурси та джерела, дозволити певні теми вивчати самостійно без контролю).
Корисні ресурси:
навчальний посібник О.В.Купріянов “Основи дистанційного навчання” (pdf)