ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ 2023/2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

ЗАПРОШУЄМО ДО ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ

Пропозиції та зауваження до наведених нижче проєктів просимо надсилати за допомогою контактної форми до 17.12.2023 включно:


    РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ (ДРУГИЙ МАГІСТЕРСЬКИЙ РІВЕНЬ)

    На кафедрі Програмної інженерії ХНУРЕ було проведено незалежне опитування здобувачів з вищої освіти другого магістерського рівня 2022 року та 2023 року набору щодо забезпечення якості навчання, рівня задоволеності освітньою програмою, навчальним процесом, рівня обізнаності прав та обов’язків здобувачів, тощо.

    Результати опитування представлені у відсотках.

    Університет  періодично проводить опитування для аналізу освітнього середовища, і в цих опитуваннях, таких як Якість освітнього процесу, Академічна доброчесність приймали участь деякі з респондентів.

    Були зібрані пропозиції від здобувачів вищої освіти щодо підвищення якості навчання за даною ОП:

    • Оновлення програм курсів щодо використання не тільки безоплатного програмного забезпечення, а також нового ліцензійного програмного забезпечення.
    • Організація більше командних робіт.
    • Залучення більше ІТ спеціалістів для викладення.
    • Формалізація структуру дистанційних курсів.

    Результати опитування та наданих пропозицій були розглянуті на засіданні кафедри протокол № 3 від 16.10.23.

    За результатами обговорення пропозицій на кафедрі було прийнято:

    - сприяти формуванню завдань для командного виконання,

    - залучати за можливістю більше ІТ спеціалістів в начальний процес при викладанні дисциплін

    - рекомендувати використовувати шаблон курсу відповідно до розпорядження №111Р від 09.08.2023.

     


    РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ НПП ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ПРИНЦИПІВ АКАДЕМІЧНОЇ СВОБОДИ, ДОБРОЧЕСНОСТІ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ 

    Було проведено незалежне опитування НПП каф. ПІ щодо використання принципів академічної свободи, доброчесності в навчальному процесі.

    Реалізація принципів академічної доброчесності у ХНУРЕ представлена:

    • В нормативній документації на сайті Університету,
    • -заходами (методичні семінари, курси з академічного письма, круглі столи тощо) щодо поширення принципів академічної доброчесності;
    • Інформацією про академічну доброчесність поширюють викладачі серед студентів разом з оприлюдненням системи та критеріями оцінювання на початку семестру, перед поточним контрольним заходом, перед підсумковим контрольним заходом;
    • перевіркою системою Unicheck атестаційних робіт, курсових, наукових праць на оригінальність.

    Результати опитування показали, що 100% респондентів:

    • ознайомлюють здобувачів у повному обсязі з процедурою повторного проходження контрольних заходів з дисципліни
    • дотримуються зазначених принципів академічної доброчесності: з професійної етики протидії хабарництву, необ'єктивному оцінюванню та посилання на джерела інформації у разі запозичення ідей, тверджень, відомостей
    • дотримуються студентоцентрованого підходу в процесів викладання
    • дотримуються принципів академічної свободи, а саме: свобода слова, поширення знань та інформації у достатньому обсязі.

    Були зібрані пропозиції від НПП за ОНП 121 ІПЗ:

    • Впровадження сучасного ліцензійного програмного забезпечення.
    • Залучення до проведення навчальних занять (лекційних чи практичних) фахівців ІТ-фірм.
    • Реалізація студентоцентрованого підхода, вирішення їх питань на всіх рівних.
    • Мирне життя та праця і безпечне очне навчання.

    Результати опитування та наданих пропозицій були розглянуті на засіданні кафедри протокол № 3 від 16.10.23.

    За результатами обговорення пропозицій на кафедрі було прийнято:

    - врахувати пропозиції щодо оновлення ліцензійного програмного забезпечення та передати цю інформацію до відповідних підрозділів університету;

    - залучати за можливістю більше ІТ фахівців для викладання;

    - проведення кураторами бесід із студентами щодо наявних проблем соціально-психологічного стану, здоров’я, навчання, тощо.


    ОПИТУВАННЯ В РАМКАХ МІЖНАРОДНОГО ПРОЄКТУ  JEAN MONNET  ("RI4BUSINESS") ДЛЯ ЗМІН ТА ПОКРАЩЕННЯ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ХНУРЕ

     

    Результати опитування та заходи розглянуті на каф. ПІ протокол№ 6, 18.12.2023 р.


     

    ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ 2022/2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

    РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ СТЕЙКХОЛДЕРІВ-ПРАЦЕДАВЦІВ

    На кафедрі Програмної інженерії ХНУРЕ з 31.01.2023 по 04.02.2023 було проведено опитування стейкхолдерів-працедавців щодо відповідності підготовки фахівців вимогам галузі, щодо актуальності освітньо-наукової програми тощо. В опитуванні взяли участь всі ключові партнери, які активно взаємодіють з кафедрою. 

    Опитування проводилось з метою отримання незалежної думки та оцінки роботи кафедри з боку роботодавців щодо підготовки випускників зі спеціальності 121 - Інженерія програмного забезпечення.

     

    Стейкхолдерам-працедавцям були поставлені такі питання:

          1. Чи задоволені Ви рівнем загальнотеоретичної підготовки Ваших працівників, що навчаються або закінчили ХНУРЕ (кафедра Програмної інженерії). 

    72.8% респондентів відповіли що задоволені, а інші не можуть надати відповідь через відсутність відповідної аналітики.

          1. Чи задоволені Ви рівнем практичної підготовки Ваших працівників, що навчаються або закінчили ХНУРЕ (кафедра Програмної інженерії).

    72.8% респондентів дали стверджувальну відповідь, а 27.2% вказали, що їм складно відповісти.

          1. Чи враховуються Ваші пропозиції під час формулювання цілей та програмних результатів навчання за освітньою програмою "Інженерія програмного забезпечення"?

    72.7% респондентів відповіли ствердно, ще 18.2% відповіли “скоріше так”.

          1. Чи проходять здобувачі вищої освіти ХНУРЕ (кафедра Програмної інженерії) практику на Вашому підприємстві/в Вашій організації?

    90.9% опитуваних відповіли ствердно, а інші обрали варіант “складно відповісти”.

          1. Чи є актуальним зміст освітньої програми "Програмна інженерія" для Вашої організації/підприємства?

    81.8% респондентів відповіли так, інші обрали варіант “складно відповісти”.

    Результати опитування були розглянуті на засіданні кафедри 6.02.2023 протокол №3, доповідач: Афанасьєва І.В.

    Отримані результати дозволять кафедрі здійснити вдосконалення та адаптацію освітніх компонент для відповідності потребам ринку праці та забезпечення високої якості підготовки фахівців з інженерії програмного забезпечення.


    РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ СТУДЕНТІВ

    На кафедрі Програмної інженерії ХНУРЕ з 31.01.2023 по 28.02.2023 було проведено опитування стейкхолдерів-студентів для визначення їх рівня задоволеності, якістю навчання, навчальним процесом та якістю викладання дисциплін.

     В опитуванні взяли участь студенти другого магістерського рівня. 

    Опитування проводилося з метою отримання інформації щодо якості освітнього процесу, навчання, та оцінки роботи викладачів з боку магістрів спеціальності 121 - Інженерія програмного забезпечення.

     

    Студентам були поставлені такі питання:

     

        1. Чи відповідав зміст ОНП предметній області спеціальності? 

    100% респондентів відповіли позитивно.

        1. Чи задоволені Ви набором соціальних навичок (soft skills)? які забезпечувала підготовка за даною ОП?

    60% респондентів відповіли позитивно, 40% - надали негативний відзив, який більш пов’язаний з особливостями дистанційної роботи.

        1. Чи задоволені Ви набором фахових компетентностей, які забезпечувала загальнотеоретична підготовка за даною ОП?

    80% респондентів відповіли позитивно, 20% - надали негативний відзив, обгрунтовуючі тим, що попередній рівень їх освіти був з іншої галузі та спеціальностей, і не вистачало знань для опанування деяких тем.

        1. Чи задоволені ви набором компетентностей, які забезпечує практична підготовка за даною ОП?

    90% респондентів відповіли позитивно, 10% - були незадоволені, обгрунтовуючі це складністю матеріалу та недостатністю знань відповідно до попередньої освіти.

        1. Чи в достатній мірі Вам надавалася інформація під час навчання заданою ОП для виконання індивідуальних завдань та самостійної роботи?

    30% респондентів відчували нестачу часу для виконання  індивідуальних завдань та самостійної роботи, що було пов’язано з певними технічними умовами та  умовами перебування здобувачів

        1. Чи були Ви задоволені рівнем навчально - методичної , інформаційної та консультаційної підтримки

    90% респондентів були задоволені рівнем навчально - методичної , інформаційної та консультаційної підтримки , 

        1. Чи були ви задоволені рівнем  матеріально - технічної підтримки?

    80% респондентів були задоволені рівнем  матеріально - технічної підтримки

        1. Чи були ви задоволені соціально-психологічною підтримкою? 

    40% респондентів були задоволені рівнем соціально-психологічної підтримки, а 60% респондентів не змогли надати відповідь, тому що не мали необхідності в цій підтримки.

    Відповідно до результатів опитування були сформовані та узагальнені пропозиції від студентів, щодо поліпшення навчального процесу, а саме

            • -залучення фахівців з ІТ щоб була практична цінність;
            • -оновлення метод.вказівок до практичних та лабораторних на більш сучасні інструменти; 
            • - сприяння спільній проєктній діяльності;
            • - наявність літературних джерел, у вільному доступі в тому числі в інтернет;
            • - модернізація розділів курсів на dl.nure.ua;
            • - надання інформації про отримані бали в курсі на dl.nure.ua;
            • - вести запис занять (за технічною можливістю);
            • - приділяти більше уваги темам для самостійної роботи з відповідями на питання.

     

    Результати опитування були розглянуті на засіданні кафедри № 15 від 13.03.2023. Отримані результати дозволять кафедрі вдосконалити освітній процес, модернізувати освітні компоненти та дистанційні курси для відповідності вимогам студентів, що забезпечуватиме якісний підхід до навчання та підготовки фахівців з інженерії програмного забезпечення.


     


     

    ЗАПРОШУЄМО ДО ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ

    Пропозиції та зауваження просимо надсилати на електронну адресу до 8.01.2021 включно:

    Кафедра ПІ ХНУРЕ